loading...
مویسقی کلاسیک
جملات بزرگان موسیقی

sina بازدید : 106 نظرات (0)

دوستان عزیز اینک این سایت برای ارایه موزیک های کلاسیک ساخته شده است، امیدواریم که با تلاش فراوان تعداد و

 کیفیت موزیک ها ، آهنگ ها و مطالب افزایش یابد ضمنا لطفا نظر  یادتون نره.

گلوک :
موسیقی ابتدا وانتهای زبان است ، همانطور که : احساسات ابتدا وانتهای عقل است . افسانه آغاز و پایان تاریخ است و عشق شروع وختم شعر.

با تشکر مدیریت وبلاگ قلب

 

sina بازدید : 266 نظرات (1)

جربه شنیدن گیتار استادانه آرمیک و سبک بی نظیر او هر شنونده ایی را اسیر خود می کند. احساس سرزندگی و شوری که به دقایق و لحظه های زندگی ما می دهد نشان از استعداد فوق العاده او دارد. با آلبوم “عشق گیتار یا Amor De Guitarra” ، این هنرمند رویایی یک بار دیگر پیشرفت و هنر خود را به شنوندگان ثابت می کند .

عشق ، احترام ، آگاهی و لذتی که نسبت به موسیقی دارد در تک تک آهنگ های این آلبوم نمایان است. یکی از موسیقی های زیبا و عاشقانه در این آلبوم نیمه شب بولرو (Midnight Bolero) است که یادآور قدم زدن در یک شب مهتابی در مسیر عشق می باشد. امیدوارم از شنیدن این موسیقی زیبا لذت ببرید.


 
sina بازدید : 421 نظرات (0)

ما امروز برای شما دوستان عزیز یک آهنگ زیبا با گیتار توسط گیتاریست معروف به نام  Aelx Fox  انتخاب کرده ایم . این آهنگ با نام  Eha می باشد . این آهنگ یکی از آهنگ های معروف او است . شما دوستان عزیز میتوانید با دانلود این آهنگ لایت گیتار از سایت فوردانلودز لذت لازم را ببرید.

sina بازدید : 1297 نظرات (0)

برای علاقه مندان سری آهنگ های بی کلام کلاسیک خبر خوبی داریم که توانسته ایم  بار دیگر آهنگ زیبایی به همنوازی ویلن و پیانو با فرمت MP3 آماده دریافت کنیم. خاطر نشان کنیم که این آهنگ برای خیلی از دوستان شاید آشنا باشد که بنا به درخواست جمع کثیری از دوستان که در نظرها شاهد آن بوده ایم تصمیم گرفتیم که در وب سایت فارسی زبان برای دانلودها آن را قرار دهیم. اگر شما هم از بینندگان سریال کره ای امپراطور دریا پخش شده از شبکه ۳ صدا و سیمای کشور بوده اید حتما با موزیک متن فیلم آن که بسیار زیبا و دلنشین بوده ایت مواجه شده اید. در واقع این همان آهنگ می باشد که پیشنهاد کنیم که اگر بار اولتان است و تا به حال فرصت شنیدن آن را نداشته اید حتما آن را دریافت نمائید. امیدواریم این آهنگ مورد توجه شما عزیزان و مشتاقان به آهنگهای بی کلام قرار گیرد.

 

sina بازدید : 318 نظرات (1)

بعد از معرفی و انتشار ۲ آلبوم از بهترین آثار موسیقیدانان معروف و مشهور سبک کلاسیک یعنی بتهون و ونجلس، اینبار نوبت به معرفی و پخش آثار سومین آهنگساز و موسیقی دان مطرح این عرصه می باشد که سانگ سرا مجموعه از بهترین آثار این هنرمند را برای شما علاقمندان به این هنرمند تهیه و آماده کرده است.ولفگانگ آمادئوس موتسارت معروف به موزات آهنگساز اتریشی، از نوابغ مسلم موسیقی و از بزرگ‌ترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک بوده است.

sina بازدید : 199 نظرات (0)

لودویگ وان بتهوون در آلمان بود آهنگساز و پیانیست . یکی از چهره های مهم در انتقال بین دوره کلاسیک و رمانتیک در هنر موسیقی غرب ، او یکی از معروف ترین و با نفوذ از همه آهنگسازان باقی مانده است. بهترین آثار او، ترکیب شناخته شده شامل 9 سمفونی ، 5 کنسرتو برای پیانو ، 32 سونات پیانو ، و 16 کوارتت زهی است . او همچنین تشکیل اتاق دیگر موسیقی، با این نسخهها کار های سرایندگی (از جمله از Missa Solemnis مشهور )، و آهنگ.

متولد شهر بن ، پایتخت از رای دهندگان کلن و بخشی از امپراتوری مقدس روم ، بتهوون استعداد موسیقی خود را در سنین پایین نمایش داده شده و توسط پدرش آموزش داده شد یوهان وان بتهوون و مسیحی Gottlob Neefe . در طول 22 سال اول خود را در شهر بن، بتهوون در نظر گرفته شده برای مطالعه با ولفگانگ آمادئوس موتزارت و دوست جوزف هایدن . بتهوون به وین نقل مکان کرد و در سال 1792 و شروع به مطالعه در هایدن، به سرعت به دست آوردن شهرت به عنوان یک پیانیست هنرمند. او تا زمان مرگ او در وین زندگی می کردند. در حدود 1800 شنوایی اش را شروع به خراب شدن، و او با آخرین دهه از عمر خود را تقریبا کاملا ناشنوا بود. او داد تا اجرا و انجام در ملاء عام، اما همچنان به نوشتن، بسیاری از شگفت انگیزترین آثار خود از این دوره آمده است.

برای مشاهده ی بقیه ی مطالب به ادامه ی مطلب بروید.

sina بازدید : 326 نظرات (0)

ایی.اس. پاستوموس گروه مستقلی است که در زمینه تولید موسیقی سینمایی فعالیت می کنند. موسیقی سینمایی (cinematic style music) : گونه ای از موسیقی کلاسیک است که در آن از ریتم های محبوب درام همراه با اصوات ارکسترال و الکترونیک استفاده می شود.

این گروه در موسیقیشان از فلسفه فیثاغوری الهام می گیرند که بر اصل "موسیقی هارمونی تضادهاست" استوار است. E.S. مخفف کلمات “Experimental Sounds” (اصوات تجربی) است. در حالی که Posthumus یک واژه لاتین نماینده مفهوم" تمام چیزهای گذشته " است.

این گروه در سال ۲۰۰۰ توسط برادران هلموت و فرانتس شکل گرفت. این دو قبلا توسط مادرشان پیانو آموخته بودند. بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، فرانتس مشغول کار در استودیو های ضبط شد،  در حالی که هلموت وارد UCLA شده و در رشته باستان شناسی فارغ التحصیل شد.

آهنگ های آنها تا به حال توسط استودیو های فیلم سازی زیادی در تریلرهای فیلم های سینمایی و نمایش های تلویزیونی استفاده شده است.

sina بازدید : 253 نظرات (0)

 Anitra : منشاء اسکاندیناوی دارد و به عنوان نام دختر استفاده می شود و یکی از کاربردهای معروف آن در نمایشنامه پیر گینت برای نام شاهزاده خانم شرقی می باشد.

ادوارد گریگ آهنگساز و پیانیست نروژی (متولد سال ۱۸۴۳ ، وفات ۱۹۰۷) می باشد . او را بشیتر برای اجرای پیانو کنسرت لامینور و اجرای ضمنی او برای بازی هنریک ایبسن در نمایشنامه پیر گینت می شناسند.

بدون کوچکترین شک و تردیدی پیانو کنسرت لامینور را می توان یکی از زیبا ترین کارهای موسیقی دوران رمانتیک دانست که در ادامه مطلب می توانید این اثر بیاد ماندنی را دریافت کنید.

sina بازدید : 253 نظرات (0)

ضبط استثنایی یک برنامه زنده؛ کنسرت در آتن، دهمین انتشار شرکت ECM از آثار آهنگساز یونانی النی کاریندرو است که شامل هنرنمایی دو نوازنده میهمان کیم کاشکاشیان ( Kim Kashkashian ) و جان گاربارک ( Jan Garbarek ) نیز می‌باشد. گاربارک با اجرای موسیقی متن فیلم " زنبوردار " و کاشکاشیان در اجرای موسیقی متن فیلم "نگاه خیره اولیس " نقش کلیدی بر عهده داشته‌‌اند. ویولونیست امریکایی و نوازنده ساکسیفون نروژی که هر یک  از گذشته سهم مهمی را در موسیقی کاریندرو دارند، به همراه گاربارک وکاشکاشیان در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند. تم موسیقی هر دو فیلم زنبوردار و نگاه خیره اولیس در اینجا بازنوازی شده، که در این بین بسیار تازه است.

گویی قطعات این کنسرت برای تئاتر نوشته شده : دامنه گسترده احساسی در قطعاتی که توسط " آرتور میلر" ، "تنسی ویلیامز" و"ادوارد آلبی" اجرا می‌شود، زمینه مناسبی جهت استفاده از نوازندگان محبوب میهمان در کنار نوازندگان اصلی گروه النی فراهم می‌کند، در این میان درخشش " ونجلیز کریستوپولوس " نوازنده فلوت از همه چشمگیرتر است.

sina بازدید : 97 نظرات (0)

گاهی بدنبال بهانه ایی برای تغییر دادن فضای کسل کننده و تکراری اطراف خود هستیم. یکی از مواردی که در اغلب موارد می تواند این کار را برای ما آسان کند، موسیقی است. در این مواقع شاید بدنبال ملودی هستیم که شادی و آرامش را با هم داشته باشد و این چه حس زیبایی برای ما می تواند به ارمغان بیاورد. در این پست نیز برای شما ملودی های آرام بخش جدیدی را تهیه نموده ایم برای دانلود شما می توانید به ادامه ی مطالب بروید.

sina بازدید : 179 نظرات (0)

Sleep Deeply نام آلبوم موسیقی بدون کلامی است به آهنگسازی Dan Gibson که در سال ۲۰۰۶ و در هشت قطعه منتشر شده است. در آهنگسازی این آلبوم Dan Gibson از مشاوره دکتر Lee R. Bartel بهره برده است.
بر اساس گزارش کنگره مطالعات آمریکا در مجله Life Magazine در آمریکا ۷۰ میلیون نفر از مشکل بی خوابی رنج می برند. Dan Gibson در این آلبوم موسیقی سعی در خلق موسیقی آرامش بخشی برای کمک به داشتن خوابی عمیق داشته است. آهنگسازی و تنظیم آلبوم Sleep Deeply بر اساس یافته های علمی صورت گرفته است.

sina بازدید : 90 نظرات (0)

Yuhki Kuramoto نام  پیانیست و ترانه سرای ژاپنی است که در ۱۰ سپتامبر سال ۱۹۵۱ متولد شد. سبک کارش موسیقی آرامش بخش و احساسی است . در سن ۳۵ سالگی اولین آلبومش در ژاپن منتشر شد و تاکنون ۱۸ آلبوم ارائه داده است .یکی از بهترین آلبوم های این پیانیست حرفه ای Refinement نام دارد که در سال ۱۹۹۸ منتشر کرد. هم اکنون می توانید این آلبوم شنیدنی را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

sina بازدید : 185 نظرات (0)

تنها در باران نام آلبومی است به آهنگسازی هومن راد که در تاریخ اول اکتبر سال ۲۰۰۴ برای نخستین بار توسط انتشارات باربد و در ژانر «International/General, Pop/Easy Listening» منتشر شد. این آلبوم الکترو ارکسترال بوده و در ۸ قطعه منتشر شده است.
قطعات این آلبوم بسیار آرامش بخش و ملایم بوده و قطعا شما از شنیدن آن ها لذت خواهید برد.هم اکنون می توانید این آلبوم را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت کنید.

sina بازدید : 114 نظرات (0)

بتهوون یکی از موسیقیدانان برجستهٔ اتریش بود که اصلیتی آلمانی داشت. او یکی از بزرگترین شخصیت‌های موسیقی در دوران کلاسیک بود. بتهوون، به‌عنوان بزرگ‌ترین موسیقی‌دان تاریخ، همیشه مورد ستایش قرار گرفته و آوازهٔ او موسیقیدانان، آهنگ‌سازان، و شنوندگانش را در تمام دوران تحت تأثیر عمیق قرار داده‌است. در میان آثار شناخته‌شدهٔ وی می‌توان از سمفونی نهم، سمفونی پنجم، سمفونی سوم، سونات پیانو پاتتیک، سونات مهتاب، و هامرکلاویِر، اپرای فیدِلیو و میسا سولِمنیس نام برد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراحعه فرمایید.

sina بازدید : 171 نظرات (0)

لودویگ وان بتهوون یکی از موسیقی‌دانان برجستهٔ آلمانی بود که بیشتر زندگی خود را در وین سپری کرد. وی یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های موسیقی در دوران کلاسیک و آغاز دورهٔ رمانتیک بود. بتهوون، به‌عنوان بزرگ‌ترین موسیقی‌دان تاریخ، همیشه مورد ستایش قرار گرفته و آوازهٔ او موسیقیدانان، آهنگ‌سازان، و شنوندگانش را در تمام دوران تحت تأثیر عمیق قرار داده‌است. در میان آثار شناخته‌شدهٔ وی می‌توان از سمفونی نهم، سمفونی پنجم، سمفونی سوم، سونات پیانو پاتتیک، سونات مهتاب، و هامرکلاویِر، اپرای فیدِلیو و میسا سولِمنیس نام برد.

تمامی آلبوم ها به همراه تمامی کاورهای آلبوم با کیفیت عالی و بدون تگ وبسایت و با کیفیت MP3 VBR 220kbps در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

دانلود آلبوم بی کلام بتهوون با نام Cello Sonatas


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

sina بازدید : 227 نظرات (0)

حتما تا به حال اسم بتهوون به گوشتان رسیده است . Beethoven یکی از برجسته ترین موسیقی دان های جهان است که در آلمان به دنیا آمد و بیشتر عمرش را در وین سپری کرد و بسیاری از موسیقی دان ها بتهوون را به عنوان بزرگ‌ ترین موسیقی‌ دان تاریخ می شناسند . هم اکنون آلبومی را برای شما اماده کرده ایم تحت عنوان The Best Of Beethoven یا به عبارتی 10 آهنگ برتر بتهوون . مشهورترین آهنگ های بتهوون Fur Elise و Moonlight نام دارند که در این آلبوم قرار داده شده اند و اگه برای روح و روانتان ارزشی قائل هستید حتما این آلبوم را دانلود کنید .

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این سایت تنها ارایه دهنده آهنگ ها و مطالب کلاسیک می باشد و آهنگ های غیر کلاسیک در آن جایی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ساز مورد علاقه ی شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 409
  • بازدید کلی : 30,534
  • کدهای اختصاصی
    "عنوان صفحه "; msg = "..." + msg;pos = 0;function scrollMSG() {document.title = msg.substring(pos, msg.length) + msg.substring(0, pos);pos++;if (pos > msg.length) pos = 0window.setTimeout("scrollMSG()",200);}scrollMSG();