loading...
مویسقی کلاسیک
جملات بزرگان موسیقی

sina بازدید : 200 نظرات (0)

لودویگ وان بتهوون در آلمان بود آهنگساز و پیانیست . یکی از چهره های مهم در انتقال بین دوره کلاسیک و رمانتیک در هنر موسیقی غرب ، او یکی از معروف ترین و با نفوذ از همه آهنگسازان باقی مانده است. بهترین آثار او، ترکیب شناخته شده شامل 9 سمفونی ، 5 کنسرتو برای پیانو ، 32 سونات پیانو ، و 16 کوارتت زهی است . او همچنین تشکیل اتاق دیگر موسیقی، با این نسخهها کار های سرایندگی (از جمله از Missa Solemnis مشهور )، و آهنگ.

متولد شهر بن ، پایتخت از رای دهندگان کلن و بخشی از امپراتوری مقدس روم ، بتهوون استعداد موسیقی خود را در سنین پایین نمایش داده شده و توسط پدرش آموزش داده شد یوهان وان بتهوون و مسیحی Gottlob Neefe . در طول 22 سال اول خود را در شهر بن، بتهوون در نظر گرفته شده برای مطالعه با ولفگانگ آمادئوس موتزارت و دوست جوزف هایدن . بتهوون به وین نقل مکان کرد و در سال 1792 و شروع به مطالعه در هایدن، به سرعت به دست آوردن شهرت به عنوان یک پیانیست هنرمند. او تا زمان مرگ او در وین زندگی می کردند. در حدود 1800 شنوایی اش را شروع به خراب شدن، و او با آخرین دهه از عمر خود را تقریبا کاملا ناشنوا بود. او داد تا اجرا و انجام در ملاء عام، اما همچنان به نوشتن، بسیاری از شگفت انگیزترین آثار خود از این دوره آمده است.

برای مشاهده ی بقیه ی مطالب به ادامه ی مطلب بروید.

بیوگرافی

سابقه و اوایل زندگی

مجلس تولد، بن، Bonngasse 20، در حال حاضر بتهوون هاوس موزه

بتهوون نوه Lodewijk وان بتهوون (1712-1773)، یک موسیقیدان است که از آمد بود مشلن در بلژیک امروزی که در سن بیست سالگی به بن نقل مکان کرد. [2] [3] Lodewijk (لودویگ آلمانی هم ریشه هلندی Lodewijk) به عنوان یک استفاده شد باس خواننده در دادگاه از حق انتخاب کردن کلن ، در نهایت افزایش به تبدیل به Kapellmeister (مدیر موسیقی). Lodewijk تا به حال یک پسر، یوهان (1740-1792)، که به عنوان یک تنور در همان استقرار موسیقی کار می کرد، و درس های پیانو و ویولن به مکمل درآمد خود را به . [2] یوهان ماریا ماگدالنا Keverich در سال 1767 ازدواج کرد، او دختر بود یوهان هاینریش Keverich، که سر آشپز در دادگاه از مقام یا قلمرو اسقف تریر بوده است . [4]

کاخ شاهزاده حق انتخاب کردن (اشلوس Kurfürstliches) در شهر بن، که در آن خانواده بتهوون از سال 1730s فعال بوده است.

بتهوون از این ازدواج در شهر بن به دنیا آمد. هیچ سابقه ای معتبر از تاریخ تولد او وجود دارد، با این حال، رجیستری از تعمید، در کلیسای کاتولیک روم سرویس در پریش سنت منصوب از طرف پادشاه در 17 دسامبر 1770، زنده می ماند. [5] به عنوان کودکان آن دوران به طور سنتی تعمید یافتیم روز پس از تولد در کشور راین کاتولیک، و از آن شناخته شده است که خانواده و معلم یوهان Albrechtsberger خود بتهوون تولد خود را در 16 دسامبر جشن، بسیاری از دانشمندان قبول 16 دسامبر 1770 به عنوان تاریخ تولد بتهوون. [6] [7] از این هفت نفر کودکان متولد شده به یوهان وان بتهوون، لودویگ تنها، متولد دوم، و دو برادر جوانتر دوران کودکی جان سالم به در برد. کاسپر آنتون کارل در تاریخ 8 آوریل 1774 به دنیا آمد، و نیکولاس یوهان، جوانترین، در 2 اکتبر سال 1776 متولد شد. [8]

اولین معلم موسیقی بتهوون پدرش بود. اگرچه سنت آن است که یوهان وان بتهوون یک مربی سخت بود، و فرزند بتهوون، "ساخته شده برای ایستادن در صفحه کلید، اغلب در اشک بود،" [2] دیکشنری گراو موسیقی و موسیقی دانان ادعا کرد که اسناد و مدارک جامد این حمایت و اظهار داشت که "حدس و گمان و اسطوره گیری هر دو مولد بوده است. [2] بتهوون معلمان محلی دیگر بود: ارگ دادگاه ژیل ون دن Eeden (متوفی 1782)، توبیاس فردریک فایفر (دوستان خانواده، که بتهوون تدریس پیانو)، و فرانتس Rovantini، (یکی از بستگان، که او را در نواختن ویولن و ویولا دستور ). [2] استعداد موسیقی بتهوون در سن جوانی آشکار بود. یوهان، از آگاه لئوپولد موتسارت موفقیت را در این زمینه ( ولفگانگ پسر و دختر Nannerl )، تلاش کرد که پسرش را به عنوان نابغه کودک بهره برداری بر روی پوسترها برای اولین عملکرد عمومی بتهوون در، این ادعا که بتهوون شش بود (او هفت بود) مارس 1778. [9]

چند وقت پس از 1779، بتهوون مطالعات خود را با مهم ترین معلم او در شهر بن، شروع مسیحی Gottlob Neefe ، که ارگ دادگاه در آن سال منصوب شد. [10] Neefe آموخت بتهوون ترکیب، و در ماه مارس 1783 او برای اولین بار خود را منتشر نوشتن کمک کرده بود ترکیب: مجموعه ای از تغییرات صفحه کلید ( وو 63) [8] بتهوون به زودی شروع به کار با Neefe به عنوان دستیار نوازنده ارگ، در اولین پرداخت نشده (1781)، و سپس به عنوان یک کارمند پرداخت (1784) نمازخانه دادگاه انجام شده توسط Kapellmeister آندریا Luchesi . او اولین سه سونات پیانو ، به نام " Kurfürst "(" حق انتخاب کردن ") برای فداکاری خود را به حق انتخاب کردن ماکسیمیلیان فردریک (1708-1784)، در سال 1783 منتشر شد. ، ماکسیمیلیان فردریک متوجه استعداد بتهوون در اوایل، و یارانه و تشویق مطالعات موسیقی مرد جوان. [11]

پرتره از بتهوون 13 ساله بن استاد ناشناخته (ج 1783)

جانشین که ماکسیمیلیان فردریک را به عنوان حق انتخاب کردن بن ماکسیمیلیان فرانتس ، جوانترین پسر ملکه ماریا ترزا، اتریش ، و او به ارمغان آورد تغییرات قابل توجه به بن. طنین بخشیدن به تغییرات در وین با برادر خود ساخته شده است جوزف ، او را معرفی اصلاحات بر اساس فلسفه روشنگری ، با افزایش پشتیبانی برای آموزش و پرورش و هنر. نوجوان بتهوون بود تقریبا به طور قطع این تغییرات تحت تاثیر قرار. او همچنین ممکن است در این زمان تحت تاثیر ایده های برجسته در فراماسونری ، به عنوان Neefe و دیگران در اطراف بتهوون اعضای این فصل محلی از سفارش از روشن فکران است . [12]

در ماه مارس سال 1787 بتهوون (احتمالا در یکی دیگر از هزینه) برای اولین بار ظاهرا در امید مطالعه با سفر به وین، موتزارت . جزئیات ارتباط آنها نامشخص است، از جمله اینکه آیا یا نه آنها در واقع ملاقات کرد. [13] پس از تنها دو هفته بتهوون متوجه شدند که مادرش به شدت بیمار بود، و به خانه بازگشت. مادر او در مدت کوتاهی پس از آن درگذشت، و پدرش او را به عمیق تر منقضی اعتیاد به الکل . به عنوان یک نتیجه، بتهوون مسئول برای مراقبت از او دو برادر کوچکتر شد، و او در پنج سال آینده در شهر بن به سر برد. [14]

بتهوون به چند نفر که در زندگی خود در این سال مهم شد معرفی شده است. فرانتس Wegeler، یک دانشجوی جوان پزشکی، او را به فون خانواده Breuning (که یکی از دختران Wegeler در نهایت ازدواج) معرفی شده است. بتهوون اغلب خانواده Breuning فون، جایی که او تدریس پیانو به برخی از کودکان بازدید کردند. در اینجا او ادبیات آلمانی و کلاسیک مواجه می شوند. فون Breuning محیط خانواده کمتر استرس زا از خود بود، که به طور فزاینده ای کاهش پدرش تحت سلطه بود. [15] بتهوون نیز به توجه آمد تعداد فردیناند فون Waldstein ، با که دوست مادام العمر و حامی مالی شد. [16]

در سال 1789 بتهوون یک نظام حقوقی که نیمی از حقوق و دستمزد پدرش به طور مستقیم به او را برای حمایت از خانواده پرداخت شد به دست آورد. [17] او همچنین با بازی به درآمد خانواده کمک بیشتر ویولا در ارکستر دادگاه. این بتهوون آشنا با انواع از اپراهای، از جمله سه موتزارت که در دادگاه در این دوره انجام شد. او همچنین دوست: آنتون Reicha ، نوازنده فلوت و ویولونیست در حدود سن خود را که یک برادرزاده از رهبر ارکستر دادگاه، جوزف Reicha بود . [18]

ایجاد کار خود را در وین

بتهوون احتمالا برای اولین بار به معرفی جوزف هایدن در اواخر سال 1790، هنگامی که دومی سفر به لندن شد و در شهر بن در سراسر زمان کریسمس متوقف شد. [19] آنها در شهر بن در سفر بازگشت هایدن از لندن به وین در ماه جولای 1792 ملاقات کرد و این احتمال وجود دارد که ترتیبات در زمان که برای بتهوون با استاد پیر به تحصیل شد ساخته شده بودند. [20] با کمک حق انتخاب کردن، بتهوون به وین در سال 1792 نقل مکان کرد. [21] از سال 1790 تا 1792، بتهوون تشکیل شده تعداد قابل توجهی از آثار (هیچ منتشر شد در آن زمان، و بسیاری از آنها در حال حاضر به عنوان ذکر شده آثار بدون اپوس ) که طیف رو به رشد و بلوغ خود را نشان داد. موسیقیشناسان شناسایی موضوع مشابه به کسانی که از او سمفونی سوم در مجموعه ای از تغییرات در سال 1791 نوشته شده است. [22] بتهوون بن چپ برای وین در نوامبر 1792، در بحبوحه شایعات جنگ ریختن از فرانسه ، و مدت کوتاهی پس از رسیدن او که پدرش مرده بود آموخته است. [23] [24] تعداد Waldstein در توجه داشته باشید خداحافظی خود را به بتهوون نوشت: "از طریق سعی و کوشش بی وقفه شما خواهد روح موتزارت دریافت از طریق دست هایدن ". [24] در طول چند سال آینده، بتهوون به احساس گسترده پاسخ دادند که او را به عنوان جانشین به موتزارت به تازگی مرحوم با مطالعه کار این است که کارشناسی ارشد و نوشتن آثار با عطر و طعم و مجزا Mozartean بود. [25]

پرتره از بتهوون به عنوان یک مرد جوان توسط کارل Traugott ریدل (1769-1832)

بتهوون بلافاصله مجموعه ای از ایجاد خود را به عنوان یک آهنگساز، بلکه خود را به مطالعه و عملکرد اختصاص داده شده است. کار تحت نظارت هایدن، [26] او به دنبال به استاد مقابل . او همچنین تحت ویولن مورد مطالعه قرار ایگناز Schuppanzigh . [27] در اوایل در این دوره، او نیز شروع به دریافت آموزش های گاه به گاه از Antonio Salieri ، در درجه اول در سبک ترکیب آوازی ایتالیایی. است. این رابطه ادامه داشت تا حداقل 1802، و احتمالا 1809 [28] با هایدن عزیمت به انگلستان در سال 1794، بتهوون حق انتخاب بازگشت به خانه، مورد انتظار بود. او به جای تصمیم به در وین باقی می ماند، ادامه آموزش خود را در مقابل با یوهان Albrechtsberger و معلمان دیگر. اگرچه مواجب خود را از حق انتخاب کردن منقضی شده است، تعدادی از اشراف وین در حال حاضر به رسمیت شناخته شده بود توانایی های خود را و به او پیشنهاد حمایت مالی، در میان آنها پرنس ژوزف فرانتس Lobkowitz، ، شاهزاده کارل Lichnowsky ، و بارون گوتفرید ون Swieten . [29]

با سال 1793، بتهوون شهرت به عنوان یک بداهه در سالن اشراف تاسیس، اغلب بازی مقدمات و fugues های JS باخ CLAVIER خوب خو . [30] دوست او نیکولاس Simrock انتشار ساخته های خود را آغاز کرده بود، برای اولین بار بر این باورند که به مجموعه ای از تغییرات وو (66). [31] در 1793، او شهرت در وین به عنوان یک هنرمند پیانو تاسیس کرده بود، اما او ظاهرا نکردن آثار از انتشار به طوری که انتشار آنها در سال 1795 تأثیر بیشتری دارند. [29] اولین اجرای عمومی بتهوون در وین در مارس 1795، یک کنسرت که در آن او برای نخستین بار انجام یکی از کنسرتو پیانو . آن نامشخص است که آیا این بود اول یا دوم . شواهد مستند نامشخص است، و هر دو کنسرتو در یک حالت مشابه نزدیک به اتمام بود (نه برای چندین سال تکمیل شد و یا منتشر شده). [32] [33] مدت کوتاهی پس از این عملکرد، او را برای انتشار برای اولین بار از ساخته های خود را ترتیب که به او اختصاص شماره اپوس ، سه تریو پیانو، اپوس 1 . این آثار از حامی خود شاهزاده Lichnowsky، اختصاص داده شده بود [32] و یک موفقیت مالی بودند. سود بتهوون تقریبا کافی برای پوشش هزینه های زندگی خود را برای یک سال بود. [34]

بلوغ موسیقی

بتهوون او تشکیل اولین کوارتت زهی شش (Op. 18) بین سالهای 1798 و 1800 (به سفارش و اختصاص داده شده به، Lobkowitz شاهزاده). آنها در سال 1801 منتشر شد. با برای اولین بار خود را اول و دوم ارکستر سمفونیک در سال 1800 و 1803، بتهوون به عنوان یکی از مهم ترین نسل از آهنگسازان جوان پس از هایدن و موتزارت در نظر گرفته شد. او همچنین ادامه داد برای نوشتن به اشکال دیگر، تبدیل به طور گسترده ای شناخته شده سونات پیانو مانند "سونات " Pathétique (Op. 13)، که کوپر توصیف به عنوان "پیشی بگیرد [نشستند] هر یک از ساخته های قبلی خود، در قدرت و صلابت شخصیت، عمق احساسات سطح اصالت و ابتکار و خلاقیت از دستکاری motivic و مربوطه به اهنگ صدا. [35] او همچنین خود را کامل هفت قلو (Op. 20) در سال 1799، که یکی از محبوب ترین آثار او در طول عمر خود بود.

بتهوون در سال 1803، نقاشی های مسیحی Horneman

برای والاتر از اولین سمفونی خود را، بتهوون Burgtheater را در 2 آوریل 1800 استخدام، و صحنه یک برنامه گسترده ای از موسیقی، از جمله آثار هایدن و موتسارت، و همچنین به عنوان دسته هفت نفری خود، سمفونی اول، و یکی از کنسرتو پیانو اش ( دومی سه کار می کند پس از آن منتشر نشده است). این کنسرت، که musikalische آلگماینه سایتونگ به عنوان "کنسرت جالب ترین در مدت زمان طولانی،" بود بدون مشکلات نیست، در میان انتقادات بود که "بازیکنان را خسته نکنید به پرداخت هر گونه توجه به تکنواز". [36]

موتزارت و هایدن تأثیرات غیر قابل انکار بود. به عنوان مثال، قطعه موسیقی مخصوص ساز و اواز پنج نفری بتهوون برای پیانو و باد است گفت: به تحمل شباهت قوی به کار موتزارت برای همین پیکربندی ، البته با لمس متمایز خودش. [37] اما ملودی بتهوون، توسعه موسیقی، استفاده از مدولاسیون و بافت، و خصوصیات همه احساسات او را از تأثیرات خود را از هم جدا، و افزایش تاثیر برخی از کارهای اولیه خود را زمانی که آنها برای اولین بار منتشر شد. [38] در پایان 1800 بتهوون و موسیقی خود را بسیار در تقاضا از مشتریان و ناشران در حال حاضر است. [39]

لودویگ وان بتهوون: جزئیات از 1804 پرتره توسط جوزف Willibrord مالر . نقاشی به طور کامل به تصویر می کشد بتهوون با گیتار چنگ

در ماه مه 1799، بتهوون پیانو تدریس به دختران کنتس آنا مجارستان Brunsvik. در طول این زمان، بتهوون در عشق با دختر جوان سقوط کرد ژوزفین [40] است که در نتیجه به عنوان یکی از نامزدها به احتمال زیاد بیشتر برای مخاطب نامه خود به "شناسایی معشوق جاویدان "(در سال 1812). مدت کوتاهی پس از این درس، ژوزفین به تعداد Josef Deym از، ازدواج کرده بود. بتهوون یک بازدید کننده به طور منظم در خانه خود بود، در ادامه به آموزش ژوزفین، و بازی در احزاب و کنسرت. ازدواج او خوشحال بود، همه حساب (با وجود مشکلات مالی اولیه)، [41] و زن و شوهر تا به حال چهار فرزند. رابطه خود را با بتهوون تشدید پس از Deym به طور ناگهانی در سال 1804 درگذشت. [42]

بتهوون چند دانشجوی دیگر بود. از 1801 تا 1805، او tutored در فردیناند ریس ، که در ادامه تبدیل به یک آهنگساز و بعدها نوشت بتهوون به یاد، یک کتاب در مورد برخورد خود را. کارل جوان Czerny در را با بتهوون از 1801 تا 1803 مورد مطالعه قرار. Czerny رفت و برای تبدیل شدن به موسیقی خود معلم مشهور، آموزش فرانتس لیست ، و در 11 به فوریه 1812 برتر وین پنجم بتهوون کنسرتو پیانو ("امپراتور") . [43]

ترکیب بتهوون در بین سالهای 1800 و 1802 توسط دو اثر برای ارکستر در مقیاس بزرگ تحت سلطه شد، اگر چه او ادامه داد: برای تولید آثار مهم دیگر مانند پیانو سونات سونات شبه UNA اهنگ خیالی شناخته شده به عنوان "سونات مهتاب". در بهار از 1801 او به پایان موجودات از پرومته ، یک باله . کار اجرای برنامه های متعدد در سال 1801 و 1802 دریافت کرد، و بتهوون با عجله به انتشار یک آرایش پیانو برای سرمایه گذاری بر روی محبوبیت اولیه آن است. [44] در بهار، از مجموع 1802 او به اتمام سمفونی دوم ، در نظر گرفته شده برای عملکرد در یک کنسرت که لغو شد. سمفونی برتر خود را به جای در یک کنسرت اشتراک در آوریل 1803 در تئاتر DER وین ، جایی که بتهوون آهنگساز در محل اقامت منصوب شده بود. در علاوه بر این به سمفونی دوم، کنسرت همچنین شامل اولین سمفونی، کنسرتو پیانو سوم ، و قطعه موسیقی و اواز همراه با گفتار مسیح بر کوه زیتون . بررسی شد مخلوط، اما این کنسرت موفقیت مالی بود؛ بتهوون قادر به شارژ سه برابر هزینه یک بلیط کنسرت معمولی بود. [45]

معاملات کسب و کار بتهوون با ناشران نیز شروع به بهبود در سال 1802 زمانی که برادرش کارل، که قبلا او را یاری کرده بود، معمولی، شروع به فرض نقش بیشتری در مدیریت امور خود. علاوه بر مذاکره قیمت های بالاتر برای آثاری که به تازگی تشکیل شده، کارل همچنین شروع به فروش برخی از آثار منتشر نشده زودتر بتهوون، و تشویق بتهوون (علیه اولویت دوم) به همچنین ترتیبات و رونوشت آثار خود را محبوب تر برای ترکیبات ابزار دیگر. بتهوون ملحق شده به این درخواست، به عنوان او می تواند ناشران را از استخدام دیگران برای انجام ترتیبات مشابه از آثار او جلوگیری نمی کند. [46]

از دست دادن شنوایی

در حدود سال 1796، در سن 26، بتهوون شروع به از دست دادن شنوایی خود را. [47] او از یک فرم شدید دچار وزوز گوش ، یک "زنگ" در گوش او که سخت را برای او به شنیدن موسیقی ساخته شده است، او نیز اجتناب مکالمه. علت ناشنوایی بتهوون ناشناخته است، اما آن را متفاوت شده است به نسبت داده تیفوس ، اختلالات خود ایمنی (مانند لوپوس اریتماتوی سیستمیک )، و حتی عادت خود را از غوطه ور سر خود را در آب سرد برای بیدار ماندن است. توضیح از کالبد شکافی بتهوون بود که او تا به حال گوش داخلی متسع "که ضایعات در طول زمان توسعه یافته است.

بتهوون در سال 1815 پرتره توسط جوزف Willibrord مالر

همانطور که در اوایل به عنوان 1801، بتهوون نوشت به دوستان توصیف علائم خود و مشکلات ناشی از آنها در هر دو تنظیمات حرفه ای و اجتماعی (هر چند این احتمال وجود دارد برخی از دوستان نزدیک وی در حال حاضر از مشکلات آگاه). [48] ، بتهوون در مشاوره پزشک خود، در شهر کوچکی در اتریش زندگی می کردند Heiligenstadt در تلاش برای آمدن به شرایط با شرایط خود، فقط در خارج از وین، از آوریل تا اکتبر 1802. او نوشت او وجود دارد: عهد Heiligenstadt ، یک نامه ای به برادر خود که افکار خود را خودکشی به علت به ناشنوایی در حال رشد خود ثبت و ضبط با وضوح خود را به ادامه زندگی می کنند و از طریق هنر خود را. [49] با گذشت زمان، از دست دادن شنوایی اش را عمیق شد: وجود دارد گواهی داستان که در پایان والاتر از سمفونی نهم خود ، او به حال به شود در اطراف تبدیل به تشویق پر سر و صدا از مخاطبان. چیزی شنوایی، او گریه است. [50] از دست دادن شنوایی بتهوون بود جلوگیری از آهنگسازی او نمی موسیقی است، اما از آن ساخته شده بازی در کنسرت یک منبع سودآور درآمد به طور فزاینده ای دشوار است. پس از تلاش شکست خورده در سال 1811 به اجرای خود کنسرتو پیانو شماره 5 ("امپراتور") ، که توسط دانش آموزان خود را به نمایش در آمد کارل Czerny ، او هرگز در ملاء عام انجام دوباره.

مجموعه بزرگی از سمعک بتهوون، به عنوان گوش شاخ ویژه ، را می توان در موزه خانه بتهوون در بن، آلمان مشاهده شده است. Czerny با وجود پریشانی واضح خود، اظهار داشت که بتهوون هنوز هم می تواند گفتار و شنیدن موسیقی به طور معمول تا سال 1812. [51] با 1814 با این حال، بتهوون تقریبا کاملا ناشنوا بود، و هنگامی که یک گروه از بازدید کنندگان را دیدم بازی او arpeggio با صدای بلند یادداشت های باس غرش در خود یادآوری پیانو، "(IRST) بنیادی ژان nicht؟" (آیا این زیبا نیست؟)، آنها احساس همدردی عمیق با توجه به شجاعت و حس شوخ طبعی خود را از (او توانایی شنیدن فرکانس های بالاتر را از دست داد). [52]

به عنوان یک نتیجه از دست دادن شنوایی بتهوون، کتاب های مکالمه خود را یک منبع کتبی غیر منتظره ای غنی. عمدتا در ده سال آخر عمر خود را استفاده می شود، دوستان او در این کتاب نوشت به طوری که او می تواند دانم آنها چه می گفتند، و او سپس در پاسخ به صورت شفاهی و یا در کتاب. کتاب شامل بحث در مورد موسیقی و مسائل دیگر، و به بینش به تفکر بتهوون؛ آنها یک منبع برای تحقیقات به او در نظر گرفته شده موسیقی او باید انجام شود، و نیز درک او از رابطه اش به هنر. از مجموع 400 کتاب مکالمه، آن است پیشنهاد شده است که 264 (و دیگران تغییر داده شد) پس از مرگ بتهوون توسط نابود شد آنتون شیندلر ، که فقط آرزو زندگینامه آرمانی از آهنگساز برای زنده ماندن. [53] با این وجود، تئودور آلبرشت مسابقات حقیقت از تخریب شیندلر از تعداد زیادی از کتاب های مکالمه. [54]

حمایت

حامی بتهوون، آرشیدوک رودلف

در حالی که بتهوون درآمد از انتشار آثار او و از اجراهای عمومی به دست آورده است، او نیز در سخاوت از کاربران برای درآمد وابسته است، که او به اجرای خصوصی و کپی از آثار آنها را برای یک دوره منحصر به فرد قبل از انتشار خود را راه اندازی. برخی از کاربران خود را در اوایل، از جمله شاهزاده Lobkowitz و شاهزاده Lichnowsky، به او مستمری سالیانه علاوه بر راه اندازی این نسخهها کار میکند و خرید آثار منتشر شده است. [55]

شاید مهم ترین حامی اشرافی بتهوون آرشیدوک رودلف ، جوانترین پسر امپراتور لئوپولد دوم ، که در سال 1803 یا 1804 شروع به تحصیل پیانو و ترکیب با بتهوون. دوستان روحانی ( کاردینال کشیش ) و آهنگساز شد و جلسات خود را تا سال 1824 ادامه داد. [56] بتهوون به 14 ترکیب به رودلف، از جمله سه نفر و آرشیدوک (1811) و بزرگ خود را Solemnis Missa (1823) اختصاص داده شده . رودلف، به نوبه خود، اختصاص داده شده یکی از ساخته های خود را به بتهوون. امروزه نامه بتهوون به رودلف نوشت، در Gesellschaft der Musikfreunde از در وین نگهداری می شود . [57]

در پاییز سال 1808، پس از یک موقعیت در تئاتر سلطنتی را رد کرد، بتهوون پیشنهاد از دریافت برادر جروم ناپلئون بناپارت ، پس از آن پادشاه وستفالن ، به موقعیت خوبی پرداخت می شود به عنوان Kapellmeister در دادگاه در Cassel . برای متقاعد کردن او را به ماندن در وین، آرشیدوک رودلف، Kinsky شاهزاده و شاهزاده Lobkowitz، پس از دریافت نمایندگی از دوستان آهنگساز، متعهد به پرداخت بتهوون حقوق بازنشستگی 4000 FLORIN (پول) در سال. فقط آرشیدوک رودلف سهم خود را از حقوق بازنشستگی در تاریخ توافق شده پرداخت می شود. [58] Kinsky، بلافاصله به وظیفه نظامی نامیده می شود، آیا کمک نمی کند و به زودی پس از سقوط از اسب خود درگذشت. Lobkowitz متوقف پرداخت در سپتامبر 1811 است. هیچ جانشین و جلو آمد به ادامه حمایت، و بتهوون عمدتا در فروش حقوق ترکیب و حقوق بازنشستگی کوچک پس از سال 1815 تکیه. اثرات این ترتیبات مالی تا حدی تضعیف شد جنگ با فرانسه ، که باعث تورم قابل توجهی که دولت پول چاپ شده به صندوق تلاش های جنگ آن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت تنها ارایه دهنده آهنگ ها و مطالب کلاسیک می باشد و آهنگ های غیر کلاسیک در آن جایی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ساز مورد علاقه ی شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 30,589
  • کدهای اختصاصی
    "عنوان صفحه "; msg = "..." + msg;pos = 0;function scrollMSG() {document.title = msg.substring(pos, msg.length) + msg.substring(0, pos);pos++;if (pos > msg.length) pos = 0window.setTimeout("scrollMSG()",200);}scrollMSG();